Ravintolayhtiö Restamax vaihtaa nimeä ja päivittää kasvutavoitteitaan kovemmiksi – jälleen kerran.
Miksi ravintola-alalle kannattaa sijoittaa?
– Aina kannattaa olla kiinni kasvumarkkinassa. Meillä on myös todistetusti toimiva malli, NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström vastaa.
Restamax vaihtaa nimensä ylimääräisessä yhtiökokouksessa 19. joulukuuta, mutta uusi nimi on jo käytössä. Se tulee sanoista Nordic Hospitality Partners.
Pohjoismaisuus liitetään laatuun, hospitality viittaa perinteistä ravintolatoimintaa laajempaan toimialaan ja partners kertoo paikallisiin kumppanuuksiin perustuvasta liiketoimintamallista. Puhekielessä toimivampi ja lyhyempi versio NoHo Partners on myös virallinen nimi.
– Kolmas syy sijoittaa on, että perustajilla ja johdolla on skin in the game eli isoina omistajina olemme itsekin riskissä ja mahdollisuuksissa mukana. Sitä kautta meillä on intressi olla myös hyvä osingonmaksaja.